[vc_row full_width_row=“true”][vc_column][vc_column_text]

Amb el lema “València és ara”, es convida a descobrir els esdeveniments que la ciutat acull en 2022 i que la convertixen en “destinació imprescindible”

Capi­ta­li­tat Mun­dial del Dis­seny, Capi­ta­li­tat Euro­pea del Turis­me Intel·ligent i seu de la gala de la 36 edi­ció dels Pre­mis Goya com a colo­fó a l’Any Ber­lan­ga en 2022 són els emble­mes de Valèn­cia en la Fira Inter­na­cio­nal de Turis­me (Fitur), que se cele­bra entre el 19 i 23 de gener en el recin­te firal de Madrid. Amb el lema “Valèn­cia és ara”, l’estand de la ciu­tat con­vi­da a des­co­brir els esde­ve­ni­ments que acull enguany i que la con­ver­ti­xen en “des­ti­na­ció impres­cin­di­ble”. El regi­dor de Turis­me i Inter­na­cio­na­litza­ció, Emi­liano Gar­cía, acom­pan­yat del direc­tor gerent de Visit Valèn­cia, Anto­ni Ber­na­bé, ha donat a conéi­xer la “inten­sa agen­da d’actes” que es des­ple­ga­ran en Ife­ma al llarg tres dies.

 

“2022 és, sen­se cap dub­te, l’any de Valèn­cia”, ha afir­mat Emi­liano Gar­cía. “La nos­tra ciu­tat ha sigut tria­da com una de les millors ciu­tats euro­pees per viu­re i la CNN ens reco­ma­na com una de les des­ti­na­cions mun­dials amb més al·licients turís­tics per viat­jar”. El regi­dor ha assen­ya­lat que “Euro­pa i el món s’han fixat en nosal­tres i este espec­ta­cu­lar moment que viu la ciu­tat és el que volem pro­jec­tar”. Així, des de l’estand de Fitur es pre­te­nen mos­trar les prin­ci­pals pro­pos­tes de la ciu­tat en 2022 i “des­ta­car els ele­ments que ens estan posi­cio­nant a nivell inter­na­cio­nal”, com la sos­te­ni­bi­li­tat, l’estil de vida, el dis­seny o la cul­tu­ra.

A més de la capi­ta­li­tat del dis­seny i el turis­me intel·ligent, l’Any Ber­lan­ga i la gala dels Goya, Valèn­cia es pre­sen­ta com a des­ti­na­ció LGTBQ+ —serà seu dels Gai Games en 2026— i des­ti­na­ció gas­tro­nò­mi­ca —apro­fi­tant que en des­em­bre va aco­llir la pre­sen­ta­ció de la Guia Miche­lin, amb la incor­po­ra­ció de tres noves estre­les per a res­tau­rants de la ciu­tat—.

 

L’estand en Fitur

L’estand, de 50 metres qua­drats, for­ma part de la instal·lació que la Comu­ni­tat Valen­cia­na dis­po­sa en la fira. Comp­ta amb panells retroil·luminadors, que li donen major visi­bi­li­tat; un video­call, on es pro­jec­ta­ran vídeos pro­mo­cio­nals i que con­nec­ta­rà amb el comp­te ofi­cial de Visit Valèn­cia en Ins­ta­gram, i un tau­lell tàc­til d’atenció al visi­tant, que ofe­ri­rà infor­ma­ció digi­tal des­ca­rre­ga­ble, amb pos­si­bi­li­tat d’enviar-la al correu o al dis­po­si­tiu elec­trò­nic.

 

A més, Valèn­cia tin­drà pre­sèn­cia en dife­rents àrees mono­grà­fi­ques de la fira. Els Gai Games 2026 són la imat­ge en l’espai Fitur LGTBQ+, un fòrum per pro­mo­ure la nor­ma­litza­ció de la diver­si­tat sexual i de gène­re; l’Any Ber­lan­ga i els Goya cons­ti­tuï­xen la tar­ge­ta de visi­ta en Fitur Cinema/Screen, men­tre que el cas de Valèn­cia com a des­ti­na­ció turís­ti­ca sos­te­ni­ble cen­tra­rà la par­ti­ci­pa­ció en Fitur Know-how.

Emi­liano Gar­cía ha recor­dat que el reco­nei­xe­ment ator­gat per la Comis­sió Euro­pea a Valèn­cia com a capi­tal de turis­me intel·ligent obeïx, entre altres raons, a l’auditoria de la pet­ja­da de car­bo­ni i hídri­ca de l’activitat turís­ti­ca i el corres­po­nent pla per a la seua reduc­ció i com­pen­sa­ció per tal d’aconseguir la neu­tra­li­tat en car­bo­ni del turis­me en 2025. En eixa línia, este dijous es pre­sen­ta­rà en Fitur el Pla de Sos­te­ni­bi­li­tat Turís­ti­ca de Valèn­cia per als tres prò­xims anys, que comp­ta amb 7,5 mili­ons d’euros dels fons euro­peus Next Gene­ra­tion, i que com­prén una tren­te­na de pro­jec­tes vin­cu­lats a tres eixos: la sos­te­ni­bi­li­tat, la digi­ta­litza­ció i la crea­ció de valor.

Per la seua part, Anto­ni Ber­na­bé ha remar­cat que “la pre­sèn­cia de Valèn­cia en Fitur està molt cen­tra­da en allò pro­fes­sio­nal, espe­cial­ment enguany, mar­cat per les res­tric­cions de la pan­dè­mia”. El direc­tor gerent de Visit Valèn­cia ha expli­cat que un dels objec­tius és “refo­rçar l’acció de comer­cia­litza­ció de la des­ti­na­ció amb pres­crip­tors i com­pra­dors”. Per a això, ja hi ha més de 50 cites pro­gra­ma­des amb ope­ra­dors i com­pan­yies aèries d’àmbit nacio­nal i inter­na­cio­nal.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Comparte esta publicación

amadomio.jpg

Suscríbete a nuestro boletín

Reci­be toda la actua­li­dad en cul­tu­ra y ocio, de la ciu­dad de Valen­cia