[vc_row full_width_row=“true”][vc_column][vc_column_text]

“Cal·ligrafia del pai­sat­ge” és l’ex­po­si­ció que englo­ba les pin­tu­res fetes per Calo Carra­ta­lá fruit dels seus viat­ges al Perú, l’E­qua­dor i Tan­zà­nia. Una expo­si­ció que ha ser­vit per a obrir de nou l’Es­pai d’Art Con­tem­po­ra­ni E CA del Cas­tell de Riba-roja de Túria, al Camp de Túria, que ha estat tan­cat a cau­sa de la pan­dè­mia des de finals de 2019.

 

La xpo­si­ció ´ha ser­vit per a obrir de nou l’Es­pai d’Art Con­tem­po­ra­ni E CA del Cas­tell de Riba-roja de Túria.

L’úl­ti­ma expo­si­ció de Calo Carra­ta­lá acull les sèries de pin­tu­res de sel­ves de l’A­ma­zo­nes i les plat­ges de Tan­zà­nia. Són dos pai­sat­ges que “bate­guen” junts, asse­gu­ra el pin­tor. “Tan­zà­nia i l’A­ma­zo­nes tenen en comú ser espais vita­lis­tes, pri­mi­tius, sal­vat­ges”, refle­xio­na el pin­tor sobre la raó d’en­llaçar totes dues sèries.

 

Fla­mencs en el llac Man­ya­ra I, 2020 Oli/tela 150 x 300 cm.

Les obres, entre la figu­ra­ció i l’abs­trac­ció, “són la mira­da del crea­dor, una pos­tu­ra visual que a vol­tes és més dra­mà­ti­ca, més idíl·lica o més cal­ma­da” diu Carra­ta­lá. Són pin­tu­res influï­des pel pai­sat­gis­me de la pin­tu­ra fla­men­ca del segle XV i l’im­pres­sio­nis­me.

La seua ver­sa­ti­li­tat en la tèc­ni­ca s’e­vi­den­cia en una expo­si­ció que arre­ple­ga dibui­xos al car­bo­net de gran for­mat, el lla­pis, olis sobre tela i aquarel·les.

 

Bao­bab en la carre­te­ra d’I­rin­ga, 2019. Gra­fit sobre paper mun­tat en bas­ti­dor 65 x 46 cm.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Comparte esta publicación

amadomio.jpg

Suscríbete a nuestro boletín

Reci­be toda la actua­li­dad en cul­tu­ra y ocio, de la ciu­dad de Valen­cia