[vc_row full_width_row=“true”][vc_column][vc_column_text]

Luisa Notario ha agraït la participació de la ciutadania: “Volíem demostrar i posar en valor l’ús del valencià en València i ho hem aconseguit”.

La regi­do­ra de Ges­tió de Recur­sos, Lui­sa Nota­rio, ha fet un bala­nç “molt posi­tiu” de la darre­ra cam­pan­ya impul­sa­da des del Gabi­net de Nor­ma­litza­ció Lin­güís­ti­ca per­què s’exposaren per les xar­xes socials expe­rièn­cies quo­ti­dia­nes posi­ti­ves rela­cio­na­des amb l’ús del valen­cià en la ciu­tat de Valèn­cia. Més de 3.200 piu­la­des, de 18.000 inter­ac­cions i un abast esti­mat supe­rior al milió i mig de per­so­nes són les xifres reco­lli­des úni­ca­ment a la xar­xa social Twit­ter.

 

La cam­pan­ya pre­te­nia “fomen­tar l’ús del valen­cià en tots els barris i pobles de Valèn­cia per arri­bar a per­so­nes de dife­rents per­fils i fran­ges d’edat” amb l’etiqueta #EnVa­len­ciàVLC i Nota­rio ha agraït la res­pos­ta ciu­ta­da­na que, només en tres dies, va omplir de mis­sat­ges les xar­xes, “amb un res­sò molt gran, tant quan­ti­ta­ti­va­ment com des d’una pers­pec­ti­va de qua­li­tat per l’interés de totes les expe­rièn­cies expo­sa­des”.

A més, ha des­ta­cat que a ban­da de la gran reper­cus­sió de la cam­pan­ya en Twit­ter, el Gabi­net de Nor­ma­litza­ció Lin­güís­ti­ca ha regis­trat un crei­xe­ment de segui­ments dels seus per­fils en totes les xar­xes socials (prin­ci­pal­ment en Ins­ta­gram, però tam­bé en Spo­tify, Face­book, Twit­ter i You­Tu­be).

 

La cam­pan­ya, a la que es van sumar per­so­nes cone­gu­des de l’àmbit de la tele­vi­sió i la cul­tu­ra valen­cia­na, així com mol­tes per­so­nes crea­do­res de con­tin­guts per a xar­xes, vin­drà segui­da de més ini­cia­ti­ves del Gabi­net de Nor­ma­litza­ció Lin­güís­ti­ca per­què es con­ti­nue uti­litzant el valen­cià en Valèn­cia. “Ara con­ti­nua­rà la fase d’implantació amb nous con­tin­guts, que tam­bé estan tenint una molt bona rebu­da per part de la ciu­ta­da­nia”, ha expli­cat Nota­rio.

“A Valèn­cia es par­la valen­cià. Volíem demo­s­­trar-ho i ho hem demos­trat amb esta cam­pan­ya. La recu­pe­ra­ció d’espais d’ús per al valen­cià, per tal de fer-lo pre­sent en tots els àmbits de la vida ciu­ta­da­na és de gran impor­tàn­cia i la con­tri­bu­ció de totes i tots és fona­men­tal per aco­n­­se­­guir-ho més enllà de les parets de l’Ajuntament”, ha afir­mat.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Comparte esta publicación

amadomio.jpg

Suscríbete a nuestro boletín

Reci­be toda la actua­li­dad en cul­tu­ra y ocio, de la ciu­dad de Valen­cia