[vc_row full_width_row=“true”][vc_column][vc_column_text]

Pere Fuset ha assegurat que “volem que siga una ferramenta bàsica de comunicació amb la ciutadania”.

La Regi­do­ria d’Agenda Digi­tal i Admi­nis­tra­ció Elec­trò­ni­ca ha reno­vat i ampliat les noves fun­cio­na­li­tats de l’aplicació App­Va­lèn­cia, en ver­sió tri­lin­güe (valen­cià, cas­te­llà i anglés), amb nova imat­ge i amb majors pres­ta­cions, com la subs­crip­ció a canals temà­tics, la recep­ció de comu­ni­ca­cions i avi­sos admi­nis­tra­tius o la per­so­na­litza­ció de la infor­ma­ció amb la sec­ció “A prop de mi”. El regi­dor d’Agenda Digi­tal, Pere Fuset, ha ava­nçat que “l’objectiu de l’Ajuntament és ence­tar un camí cap al fet que el mòbil siga el mit­jà de pre­fe­rèn­cia en la rela­ció entre ciu­ta­da­nia i admi­nis­tra­ció”.

 

El regi­dor d’Agenda Digi­tal, Pere Fuset.

Pere Fuset ha ava­nçat que “pre­sen­tem una nova ver­sió d’esta app muni­ci­pal amb la qual comen­cem un camí de per­so­na­litza­ció dels con­tin­guts de la prò­pia apli­ca­ció, un camí que estic con­ve­nçut que és el millor camí per a l’administració digi­tal a Valèn­cia”. L’edil creu que “és un llarg tra­jec­te que neces­si­ta­rà d’inversions i de can­vis legis­la­tius que puguen fer més còmo­da, més fácil i més àgil la rela­ció entre ciu­ta­da­nia i admi­nis­tra­ció”. Segons Fuset, “volem gene­rar un canal entre l’ajuntament i la ciu­ta­da­nia però tam­bé volem gene­rar una retro­ali­men­ta­ció de la ciu­ta­da­nia cap a l’ajuntament”.

 

Noves funcionalitats de la AppValència

 

Pere Fuset a la pre­sen­ta­ció de la App­Va­lèn­cia.

L’aplicació per­met con­fi­gu­rar el tipus d’usuari (entre ciu­ta­dà i turis­ta), l’idioma (entre cas­te­llà, valen­cià i anglés), els canals als quals l’usuari vol estar subs­crit, la infor­ma­ció de pro­xi­mi­tat a la zona de la ciu­tat tria­da i acce­dir a tot tipus de ser­veis dis­tints. Així, l’usuari podrà rebre aler­tes admi­nis­tra­ti­ves, podrà rebre i comu­ni­car inci­dèn­cies en via públi­ca, conéi­xer la ubi­ca­ció dels eco­parcs mòbils muni­ci­pals, acce­dir a les xar­xes socials de l’Ajuntament, l’agenda de la ciu­tat, infor­ma­ció de sub­ven­cions i beques o el per­fil del con­trac­tant, entre d’altres ítems.

Una de les sec­cions més nove­do­ses és “A prop de mi”, que per­me­trà als usua­ris conéi­xer tots els recur­sos públics i pri­vats en la zona d’influència que trie, des de les para­des de taxi a les esta­cions de Valen­bi­si, instal·lacions espor­ti­ves, mapes del carril-bici, cen­tres sani­ta­ris, gaso­li­ne­res, con­te­ni­dors de resi­dus o ubi­ca­ció dels monu­ments fallers de la ciu­tat, entre d’altres assum­ptes.

La nova apli­ca­ció tam­bé esta­rà con­nec­ta­da amb la seu elec­trò­ni­ca, de for­ma que la ciu­ta­da­nia puga sol·licitar i rebre el cer­ti­fi­cat del padró, pagar rebuts i mul­tes o votar els pres­su­pos­tos par­ti­ci­pa­tius Deci­dimVLC.

Per últim, l’aplicació dóna accés tam­bé a totes les dades reco­lli­des al geo­por­tal muni­ci­pal, que dis­po­sa de 600.000 ele­ments geo­re­fe­ren­ciats i que ens dóna infor­ma­ció en temps real de tota la ciu­tat. L’appValència està dis­po­ni­ble en els sis­te­mes ope­ra­tius Andro­id i IOS.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Comparte esta publicación

amadomio.jpg

Suscríbete a nuestro boletín

Reci­be toda la actua­li­dad en cul­tu­ra y ocio, de la ciu­dad de Valen­cia