Es durà a terme una campanya per a explicar a la ciutadania totes les possibilitats que oferix esta eina digital

L’A­jun­ta­ment de Valèn­cia ha posat en mar­xa una cam­pan­ya per a impul­sar i faci­li­tar la uti­litza­ció de l’AppValència, que ha sigut millo­ra­da i actua­litza­da amb la incor­po­ra­ció de noves fun­cio­na­li­tats. El regi­dor d’A­gen­da Digi­tal i Admi­nis­tra­ció Elec­trò­ni­ca, Pere Fuset, ha assen­ya­lat que «tenim molt inte­rés en què l’AppValència siga una fines­tra de comu­ni­ca­ció bidi­rec­cio­nal entre la ciu­ta­da­nia i l’A­jun­ta­ment i un ins­tru­ment útil per a la ciu­ta­da­nia a l’ho­ra de comu­ni­car allò que con­si­de­re opor­tú».

Estes nove­tats, segons ha expli­cat el regi­dor Pere Fuset, estan dis­po­ni­bles ja per a dis­po­si­tius Andro­id i en els prò­xims dies ho esta­ran tam­bé per a sis­te­mes IOS. El con­sis­to­ri posa­rà en mar­xa una cam­pan­ya «per a aju­dar la ciu­ta­da­nia a enten­dre totes les fun­cions, trà­mits i ges­tions que pot tro­bar en l’AppValència com una gran eina mul­ti usos que faci­li­ta la comu­ni­ca­ció amb l’A­jun­ta­ment». En l’ac­tua­li­tat, 145.000 per­so­nes uti­litzen esta App i l’ob­jec­tiu és incre­men­tar esta xifra.

Una de les prin­ci­pals nove­tats, segons ha expli­cat Fuset, es refe­rix als avi­sos espe­cí­fics per zona, que s’envien úni­ca­ment a aque­lles per­so­nes usuà­ries de l’App que prè­via­ment han indi­cat que volen rebre’ls. En l’ac­tua­li­tat s’a­pli­ca a les obres en via públi­ca per a rebre infor­ma­ció de la seua loca­litza­ció i dates en les quals es duran a ter­me, loca­litza­ció dels eco­parcs mòbils i tam­bé un ser­vi­ci d’a­ler­ta per algu­na emer­gèn­cia loca­litza­da.

Tam­bé s’han posat en mar­xa millo­res en els avi­sos temà­tics, ja que segons ha expli­cat el regi­dor d’A­gen­da Digi­tal, «cada vega­da són més els ser­vi­cis muni­ci­pals que s’es­tan sumant» per a faci­li­tar infor­ma­ció a tra­vés de l’App. Entre les nove­tats que s’han incor­po­rat figu­ren a més millo­res en l’aplicació A prop de mi, que ha incor­po­rat un nou cer­ca­dor per a tro­bar més fàcil­ment els ser­vi­cis més prò­xims a la per­so­na usuà­ria, com para­des de taxi; esta­cions de Valen­bi­si; para­des d’EMT i Metro­Va­lèn­cia; apar­ca bicis i carrils-bici; apar­ca­ments; con­te­ni­dors o gaso­li­ne­res amb els pre­us.

Tam­bé s’ha millo­rat l’a­pli­ca­ció a l’ho­ra de comu­ni­car inci­dèn­cies en la via públi­ca, faci­li­tant la iden­ti­fi­ca­ció de la per­so­na usuà­ria, ja que el sis­te­ma recor­da les dades si ante­rior­ment s’ha comu­ni­cat algu­na inci­dèn­cia.

El regi­dor d’A­gen­da Digi­tal i Admi­nis­tra­ció Elec­trò­ni­ca, Pere Fuset (Foto: Euro­pa Press).

A més, en uti­litzar esta apli­ca­ció, es faci­li­ta a la per­so­na usuà­ria un codi per­què puga fer un segui­ment de la seua tra­mi­ta­ció. Fuset ha expli­cat que en alguns casos la inci­dèn­cia arri­ba direc­ta­ment a la con­trac­ta corres­po­nent per a agi­li­tar la solu­ció del pro­ble­ma.

L’App ha incor­po­rat a més un nou carru­sel amb les últi­mes notí­cies i el temps, enllaços a la infor­ma­ció més des­ta­ca­da i accés als titu­lars de l’ac­tua­li­tat muni­ci­pal.

L’A­jun­ta­ment difon­drà tres vídeos expli­ca­tius de les fun­cio­na­li­tats de l’AppValència. El regi­dor Pere Fuset ha recor­dat que en els últims mesos els Punts d’A­ju­da Digi­tal han visi­tat sei­xan­ta barris de la ciu­tat «per a derro­car barre­res i eli­mi­nar la bretxa digi­tal» i ha assen­ya­lat que fruit d’es­ta expe­rièn­cia s’han reco­llit pro­pos­tes de millo­ra que s’es­tu­dia­ran a fi de fer cada vega­da més acces­si­ble per a totes les per­so­nes esta eina digi­tal.

Comparte esta publicación

amadomio.jpg

Suscríbete a nuestro boletín

Reci­be toda la actua­li­dad en cul­tu­ra y ocio, de la ciu­dad de Valen­cia