[vc_row full_width_row=“true”][vc_column][vc_column_text]

El curs “Coneixements bàsics del negoci musical” començarà el 18 de gener, presencialment i telemàticament.

L’Institut Valen­cià de Cul­tu­ra pre­sen­ta la 5a edi­ció del curs “Conei­xe­ments bàsics del nego­ci musi­cal”, que s’orienta a pro­fes­sio­nals del sec­tor i té com a objec­tiu donar una visió glo­bal del fun­cio­na­ment de la indús­tria musi­cal i els prin­ci­pals rep­tes que pre­sen­ta actual­ment.

 

La cin­que­na edi­ció del curs come­nça­rà el 18 de gener de 2022 i tin­drà lloc els dimarts de 16.30 a 18.30 h fins a maig de 2022, tant en la moda­li­tat pre­sen­cial com en línia.

El pro­gra­ma es com­pon de 18 ses­sions set­ma­nals, en què l’alumnat s’endinsarà en temes com la pla­ni­fi­ca­ció de la cam­pan­ya de comu­ni­ca­ció d’un esde­ve­ni­ment o la vira­litza­ció d’aquest en xar­xes socials, com acon­se­guir fina­nça­ment d’un pro­jec­te a tra­vés del patro­ci­ni i la rela­ció amb mar­ques o amb aju­des ins­ti­tu­cio­nals.

Tam­bé es trac­ta­ran la nova reali­tat COVID i la nor­ma­ti­va auto­nò­mi­ca en matè­ria d’aforaments i segu­re­tat, i s’aprofundirà en temes rela­cio­nats amb con­trac­tes, ges­tió de royaltys, drets d’autor o règim fis­cal i labo­ral de músics i artis­tes. Altres temes que es toca­ran en el pro­gra­ma són el posi­cio­na­ment i la mone­titza­ció de les obres allot­ja­des en Inter­net, la dis­tri­bu­ció musi­cal o el salt a l’estranger amb la inter­na­cio­na­litza­ció.

 

Claustre paritari

La 5a edi­ció de “Conei­xe­ments bàsics del nego­ci musi­cal” comp­ta, per sego­na vega­da, amb la col·laboració de l’Associació MIM, Dones en la Indús­tria Musi­cal, i el pro­fes­so­rat que impar­teix el curs és total­ment pari­ta­ri.

Entre els pro­fes­sio­nals del món de la músi­ca que par­ti­ci­pa­ran en el curs es tro­ben Ana Gómez de Cas­tro, ges­to­ra de pro­jec­tes del Depar­ta­ment de Màr­que­ting i codi­rec­to­ra del màs­ter en Músi­ca en Direc­te Live Nation (Madrid); Caro­li­na Rodrí­guez, con­se­lle­ra dele­ga­da de Pro­duc­cio­nes Bal­ti­mo­re; Víc­tor de la Fuen­te, gerent de DLA Inge­nie­ría y Con­sul­to­ría de Even­tos; Lore­na Jimé­nez, direc­to­ra i fun­da­do­ra de La Trin­che­ra; Gem­ma del Valle, direc­to­ra de comu­ni­ca­ció de Sub­ter­fu­ge Records; Car­los Morín, ‘Video Strea­mig Mana­ger’ Sony Music Spain; Car­los Casany, ‘Strea­ming Stra­te­gist’ de Sony Music Spain i direc­tor d’Indie Mono; Maxi­me Dodi­net, ‘Head of Digi­tal Mar­que­ting’ de Sony Music Spain; Mario Pato, ‘free­lan­ce’, expert en dis­tri­bu­ció musi­cal; Íñi­go Ramí­rez, advo­cat espe­cia­lis­ta en el sec­tor musi­cal; Anto­nio Mar­tí­nez, advo­cat espe­cia­lis­ta en pro­pie­tat intel·lectual; Lei­re Alcal­de, advo­ca­da exper­ta en drets d’autor i A&R de Sony ATV, i Kei­na Gar­cía, direc­to­ra d’Artica.

A més, tam­bé impar­ti­ran ses­sions del curs els pro­fes­sors titu­lars de la Uni­ver­si­tat de Valèn­cia Fran­cis­co Higón (Depar­ta­ment d’Economia Apli­ca­da), i Juan Anto­nio Altés i María José Ara­di­lla (Depar­ta­ment de Dret del Tre­ball i de la Segu­re­tat Social) i Mar­ga Lan­de­te, direc­to­ra adjun­ta de Músi­ca i Cul­tu­ra Popu­lar de l’Institut Valen­cià de Cul­tu­ra.

La 5a edi­ció de “Conei­xe­ments bàsics del nego­ci musi­cal” comp­ta amb 30 pla­ces per a la moda­li­tat pre­sen­cial impar­ti­da a la seu de l’Institut Valen­cià de Cul­tu­ra, a la plaça de Viriat s/n de Valèn­cia, i 70 per a la moda­li­tat en línia, a la qual es podrà acce­dir mit­ja­nçant la pla­ta­for­ma prò­pia de l’IVC. Les ins­crip­cions comen­cen el 22 de des­em­bre i podran fer-se en <ivc.gva.es>. El cost de la matrí­cu­la és de 5 € per ses­sió o 50 € pel curs ínte­gre.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Comparte esta publicación

amadomio.jpg

Suscríbete a nuestro boletín

Reci­be toda la actua­li­dad en cul­tu­ra y ocio, de la ciu­dad de Valen­cia