[vc_row full_width_row=“true”][vc_column][vc_column_text]

Es personalitzaran cinc bancs de la ciutat amb frases d’amor, que la gent podrà fotografiar i enviar a les seues xarxes socials amb l’etiqueta #VALÈNCIAENAMORADA.

El Ajun­ta­ment de Valèn­cia ha pre­sen­tat la cam­pan­ya d’im­puls al come­rç de la ciu­tat amb motiu de la fes­ti­vi­tat de Sant Dio­nís. Per al regi­dor de come­rç, Car­los Galia­na “es trac­ta d’u­na cam­pan­ya molt espe­cial, per­què va ser la pri­me­ra que vam fer en 2015 des de la regi­do­ria de Come­rç, que s’ha con­ver­tit en una tra­di­ció tan nos­tra com la moca­do­rà, que ni tan sols la pan­dè­mia va poder para­litzar”. La prin­ci­pal ini­cia­ti­va con­sis­ti­rà en el repar­ti­ment de 35.000 safa­tes amb una cin­ta per a embo­li­car la moca­do­rà, que por­ten escri­tes en el fons les fra­ses d’a­mor tria­des per a esta cam­pan­ya.

 

El regi­dor Car­los Galia­na

La cam­pan­ya té l’ob­jec­tiu de dina­mitzar la ven­da de pro­duc­tes típics de la fes­ti­vi­tat de Sant Dio­nís en els come­rços de la ciu­tat “un come­rç de pro­xi­mi­tat, de valen­cia­nía i d’a­mor, una bona opor­tu­ni­tat de redes­co­brir les pas­tis­se­ries i forns de la nos­tra ciu­tat”, ha afir­mat Galia­na. En esta oca­sió per a il·lustrar la cam­pan­ya ‑crea­da pel dis­sen­ya­dor valen­cià Joan Qui­­rós- s’han triat tres fra­ses d’a­mor de tres valen­cians i valen­cia­nes de dife­rents èpo­ques: Ausías March; “Oh foll amor”, Vicent Andrés Este­llés; “No hi havia a Valèn­cia dos amants com nosal­tres”, i Mamen Mon­so­riu; “Crec en l’amor del verb crear”. Una cam­pan­ya grà­fi­ca que ja es pot veu­re en els mupis de la ciu­tat.

 

Car­los Galia­na i Mamen Mon­so­riu pre­sen­ten la cam­pan­ya.

Una altra de les ini­cia­ti­ves que s’han posat en mar­xa durant la cam­pan­ya ha con­sis­tit a per­so­na­litzar amb vinils cinc bancs cedits pel ser­vi­ci de Parcs i jar­dins i el ser­vi­ci d’Ur­ba­nis­me, en els quals apa­rei­xen dife­rents fra­ses d’a­mor. Tal com ha expli­cat el regi­dor “hem per­so­na­litzat els bancs amb uns vinils, per­què la gent puga con­­tar-nos les seues his­tò­ries d’a­mor divers, per­què la fes­ta de Sant Dio­nís no és només de les de pare­lles ena­mo­ra­des, sinó que és tam­bé la de l’a­mor d’un pare a una filla, d’un net a la seua àvia, un amor molt més gran que el d’al­tres fes­ti­vi­tats. La idea de aques­ta ini­cia­ti­va és que la gent s’as­se­ga en el banc, selec­cio­ne una fra­se, la foto­gra­fie i l’en­vie a tra­vés de les seues xar­xes socials amb l’e­ti­que­ta #VALÈNCIAENAMORADA”.

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Comparte esta publicación

amadomio.jpg

Suscríbete a nuestro boletín

Reci­be toda la actua­li­dad en cul­tu­ra y ocio, de la ciu­dad de Valen­cia